piątek, 11 stycznia 2013

NOWE GRY PLANSZOWE

Od dziś w bibliotece czekają na Was nowe gry planszowe :)



Wśród nich znajdziecie:

- Na Grunwald ! Rycerze Króla Jagiełły. 
Gra opowiada o przygotowaniach do wojny z Zakonem Krzyżackim. Zadaniem graczy jest zgromadzenie dla króla Jagiełły jak największej armii i zapewnienie prowiantu swoim rycerzom.

-  Carcassone Gra polega na zebraniu jak największej liczby punktów za zajmowanie pionkami kolejnych obszarów oraz rozbudowę posiadłości.
W Carcassone nie ma tradycyjnej planszy. Plansza jest tworzona przez graczy, którzy wcielają się w średniowiecznych budowniczych.


-  Piraci. Karaibska Flota
 Celem gry jest budowa pirackiej floty i gromadzenie zdobywanych przez nią dukatów. Wygra gracz, który zgromadzi ich najwięcej.




 - Magiczny Labirynt
Mali ucznowie czarodzieja pogubili magiczne przedmioty we mgle - teraz muszą je jak najszybciej pozbierać - tak, aby ich mistrz tego nie zauważył.

- Mondo
Mondo to szybka gra kafelkowa, w której gracze wcielają się w budowniczych świata.
 Każdy gracz za pomocą kafelków tworzy na planszy swój własny świat pełen egzotycznych zwierząt i różnorodnych krajobrazów.

- Kraby
Gra toczy się wkoło poławiaczy krabów. Każdy z uczestników rozgrywki jest kapitanem statku, a jego celem jest zdominować jak najcenniejsze łowiska skorupiaków na ciepłych, lazurowych wodach oceanu. 

 - Rój Rój jest logiczną grą dla 2 graczy w wieku od 9 lat.
Celem gry jest otoczenie królowej przeciwnika.
Każdy gracz ma 11 płytek przedstawiających 5 różnych owadów. 



  - Colorio Gracze przemieszczają białe kapsle na planszy odkrywając i zakrywając w ten sposób kolorowe pola. Starają się zapamiętać kolory zakrywanych pól. Jeżeli gracz, zdejmując kapsle z planszy, odkryje piąte pole w tym samym kolorze, odpada z gry.

- Geniusz
Głównym celem rozgrywki jest dopasowanie symboli na kartach do tych, które leżą już na stole. Wygrywa osoba, która jako pierwsza zbierze przynajmniej siedem punktów w każdym z sześciu symboli. 

-  Lonpos 505
Układanka zaprojektowana specjalnie, by ćwiczyć sprawność umysłową oraz inteligencję. Każdy poziom gry to kilkanaście lub więcej zadań do rozwiązania. Łącznie gra zawiera aż 505 wyzwań - 480 układanek dwuwymiarowych
               - 25 układanek trójwymiarowych.

                                  


- Blokada
Jako szef policji odpowiadasz za ujęcie zbiega uciekającego skradzionym samochodem. Nie możesz dopuścić do tego, aby się wymknął. Musisz tak pokierować wozami patrolowymi, aby odciąć mu wszystkie drogi ucieczki
i aresztować go.


- Basia. Łap koloryZadaniem graczy jest odgadywanie, jakiego koloru są zwierzęta, rośliny i przedmioty przedstawione na kartach.Gra wymaga szybkości, a podczas emocjonującej rozgrywki pozwala dzieciom rozwijać znajomość kolorów.

- Poznajemy kolory
Rozgrywka oparta jest na prostych zasadach, a zwycięzcą zostaje ten, kto jako pierwszy zidentyfikuje kolory wyrzucone na parze kostek do gry i skojarzy je z kolorami tekturowych kogutków rozłożonych na stole.



- Opowiem Ci mamo
Zabawa polega na właściwym ułożeniu kart z obrazkami
tak, aby powstała logiczna historyjka,
którą następnie własnymi słowami należy opowiedzieć.


- Pędzące żółwie. Wyścig do sałaty                                 
Celem gry "Pędzące żółwie" jest jak najszybsze
doprowadzenie swojego zwierzątka do grządki sałaty.
Żaden z graczy nie wie jednak, który żółw do kogo należy.


                                                                                                  

ZAPRASZAMY I ŻYCZYMY UDANEJ ZABAWY :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mistrz Pióra - Warsztaty pisarskie dla młodzieży

 Filia nr 16 MBP w Gliwicach zaprasza wszystkich młodych i ambitnych czytelników na spróbowanie swoich sił w pisaniu krótkiej prozy bądź wie...