poniedziałek, 21 października 2013

Fantastyczne podróże po literaturze - zagadka V



"Miałem ochotę się zezłościć, facet na zbyt wiele sobie pozwalał. To znaczy – jasne, w sumie te jego konkursy były fajne: ubierał się w rzymską zbroję, krzyczał „Hejże” i wymachując mieczem, kazał nam, uzbrojonymi tylko w kredę, biegać do tablicy i wyliczać wszystkich znanych Greków i Rzymian, którzy kiedykolwiek żyli, wraz z imionami rodziców i bogami, których czcili. Problem polegał na tym, że pan Brunner chciał, żebym był równie dobry jak inni, mimo że mam dysleksję, kłopoty z koncentracją i nigdy nie dostałem oceny lepszej niż trója. Gorzej: nie tylko równie dobry, według niego miałem być lepszy. A ja po prostu nie byłem w stanie zapamiętać tych wszystkich imion i faktów, nie mówiąc już o ich poprawnym napisaniu."

Jeżeli wiesz, o jaką książkę chodzi, znasz autora tej książki, to wypełnij formularz konkursowy i pozostaw go u bibliotekarza. Weźmiesz udział w konkursie i możesz wygrać ciekawą książkę


Formularz możesz także wypełnić elektronicznie TUTAJ i przesłać go na adres: o-36@biblioteka.gliwice.pl

Powodzenia !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mistrz Pióra - Warsztaty pisarskie dla młodzieży

 Filia nr 16 MBP w Gliwicach zaprasza wszystkich młodych i ambitnych czytelników na spróbowanie swoich sił w pisaniu krótkiej prozy bądź wie...